Ansambel VEDUN

GLASBENI SODELAVCI


Dr. Mira Omerzel - Mirit

Glasbeno-terapevtsko poslanstvo Mirit opravlja tudi z glasbeniki ansambla Vedun.



Tine Omerzel Terlep

Tine Omerzel Terlep (Mirin sin), sicer dipl. (in evropski IWE) ing. strojništva, je trobentač in tolkalist.  Koncertni dejavnosti ansambla za najmlajše se je pridružil že v predšolski dobi (leta 1986, v starosti 5. let) kot pevec otroških ljudskih pesmi in »godec« otroških glasbil in zvočil, saj sta tako mama kot oče glasbenika. Glasbeno se je šolal izven uradnih inštitucij. Le tako je lahko ohranil občutek za naravno in spontano. Svojo duhovno pot pa je pričel že pri desetih letih starosti. Še danes zavzeto razvija in širi svojo zavest na delavnicah in iniciacijah katedre Veduna. Leta 1996 (po mutaciji) se je ponovno pridružil ansamblu Trutamora Slovenica in kasneje še ansamblu Vedun, tokrat kot trobilec in pevec ter tolkalist. Vrsto let je bil najmlajši član obeh ansamblov. Tudi Tine je zvočno-energijski terapevt misterične šole Veduna, Mirin pomočnik in naslednik v izvajanju kozmične zvočne kirurgije. Ansambelsko zvočno izvajanje bogati z izjemnim šamanskim grlenim alikvotnim petjem, s šamanskim bobnanjem, z rogovi, frulami, dudukom in fujaro, z defi, darabukami, bobni različnih kultur ter s svojimi energijskimi medijskimi sposobnostmi.



Mojka Žagar

Skoraj 30 let v ansamblu sodeluje skupaj z Mojko Žagar, ki je po izobrazbi učiteljica matematike in glasbenica ter zvočna terapevtka katedre Veduna. Duu Omerzel‑Terlep, kasneje pa triu Trutamora Slovenica, se je pri oživljanju arhivskih zapisov ljudskih pesmi in napevov pridružila v desetem letu koncertnega delovanja. Kot pedagoginja nege glasu in naravnega petja posveča pozornost predvsem prebujanju, razvijanju in ohranjanju naravnih glasovnih kvalitet posameznika. Je prva tovrstna pedagoginja šolanja naravnega glasu v Sloveniji. Razvijanje naravnih glasovnih danosti je tudi temelj samozdravljenja z glasom. V ansamblu sodeluje od leta 1988 in sicer še zlasti pri oživljanju slovenskih ljudskih pesmi in različnih načinov ljudskega prepevanja ter z igranjem na različna stara glasbila. Že 20 let razvija in širi tudi svoje glasovne in duhovne sposobnosti na tečajih in iniciacijah katedre Veduna.



Igor Meglič

V letu 2014 se je ansamblu pridružil še Igor Meglič, akademski glasbenik in profesor klasične kitare. Tudi on razvija svoje glasbeno-terapevtske in duhovne sposobnosti v Mirini misterični šoli Veduna. Glasbeno oživlja predvsem pozabljena trzajoča strunska glasbila različnih glasbenih tradicij, kot so igil, buzuki, gimbri, arabska lutnja, saz, čarango, darabuke in šamanski bobni, v ansamblu pa tudi zapoje v večglasnih pesmih.



Polona Kuret


Poleti 2015 je ansambel povabil k muziciranju akademsko glasbenico (violinistko) Polono Kuret, prav tako tečajnico katedre Veduna, ki v ansambelski igri oživlja predvsem nenavadna godala različnih kultur in predhodnike klasične violine − kemence, rabab, er-hu, murni-hur, esradž, poleg tega pa ansambelsko igro bogati še z različnimi tolkali − defi, bobni...



Matjaž Doljak


Spomladi 2017 se je ansamblu pridružil še Matjaž Doljak, mag. ekonomije in glasbenik, čigar zvočno polje predstavlja plonarca ali koncertina (izvorna različica današnje harmonike), pa indijske piščali in tolkala.

na vrh

 

Ustvarjalna izkaznica
Zgoščene informacije


dr. Mira Omerzel - Mirit



Tine Omerzel Terlep



Mojka Žagar



Igor Meglič



Polona Kuret



Matjaž Doljak